Reklamacije

Ako imate reklamaciju ili primedbu vezanu za našu uslugu ili isporuku, možete nam je poslati e-mailom na adresu reklamacije@epoha.rs, putem obrasca koji sledi ili telefonskim pozivom na broj 031/713-100 radnim danom od 9,00 do 16,00 časova.

Vaš komentar, reklamacija ili primedba neće biti dostupna ostalim korisnicima, već samo urednicima ove stranice, i biće upotrijebljeni isključivo kao povratna informacija u cilju poboljšanja naše usluge.

Za sve ostale predloge, sugestije, pitanja i komentare molimo Vas da koristite ovaj obrazac.

Postupak reklamacije neispravno isporučenih proizvoda

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu vidljivo da greška nije nastala neispravnim korišćenjem, već da je došlo do greške u proizvodnji ili pakovanju. U tom slučaju troškove povraćaja robe snosi Internet knjižara, a reklamacija se vrši u tri koraka:

1. Pošaljite Vaš zahtev na ovaj obrazac, pa ćete na Vašu e-mail adresu dobiti potvrdu reklamacije. Ako nemate pristup Internetu, potvrdu reklamacije možete dobiti tako što ćete nas kontaktirati putem telefona 031/713-100, od 9,00 do 16,00 časova, svakog radnog dana.

2. Robu namenjenu za povraćaj složite u originalnu ambalažu i obavezno priložite fakturu uz robu, a na kutiji velikim slovima napišite Vaš broj potvrde o reklamaciji. Molimo Vas da ne zaboravite da priložite originalna dokumenta, jer bez njih, nažalost nismo u mogućnosti da Vam zamenimo robu.

3. U trenutku kada dostavljač isporuči ispravan proizvod, od Vas će preuzeti proizvod koji vraćate, odnosno reklamirate. Dostavljač ne sme preuzeti proizvod koji nije zapakovan u originalnu ambalažu. Zato Vas molimo da se obavezno pridržavate tačke 2 kod slanja paketa namenjenog za reklamaciju.

Oštećene ili netačno poslate knjige šaljemo odmah po prijemu reklamacije.

Obrazac za reklamacije

*

*

*


* Anti-spam sigurnosna provera


* Obavezna polja