Povraćaj robe

Da li imam pravo na povraćaj robe i kada?

Na povraćaj robe imate pravo u roku od 7 dana od dana prijema Vaše porudžbine. Povraćaj robe ne može se dozvoliti za proizvode koji nisu u orignalnoj ambalaži (zaštita i originalno pakovanje DVD-a, CD-a i ostale tehničke robe).

Ukoliko iz nekog razloga niste zadovoljni primljenom isporukom, povraćaj robe možete realizovati prateći sledeća četiri koraka:

  1. U roku od 7 dana od prijema Vaše pošiljke pošaljite zahtev našem servisnom centru (e-mail: reklamacije@epoha.rs) i dobićete broj reklamacije. Ako nemate pristup Internetu, broj reklamacije možete dobiti tako što ćete nas kontaktirati telefonom na broj 031/713-100, od 9,00 do 16,00 časova, svakog radnog dana.
  2. Robu namenjenu povraćaju složite u originalnu ambalažu i obavezno priložite fakturu uz robu, a na kutiji velikim slovima napišite Vaš broj reklamacije. Molimo Vas da ne zaboravite da priložite originalna dokumenta, jer bez njih, nažalost nismo u mogućnosti da zamenimo robu.
  3. U slučaju povraćaja robe za koju želite povraćaj novca nemojte zaboraviti da priložite i sledeće:

Pozovite dostavnu službu ili predajte paket u pošti. Troškove poštarine u ovom slučaju snosite sami.

Povraćaj novca u slučaju ispravne dokumentacije vrši se u roku od 30 dana.
Oštećene ili tehnički neispravne knjige šaljemo odmah po prijemu reklamacije.

Kako mogu reklamirati proizvod?

Na zamenu oštećenih ili tehnički neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu vidljivo da greška nije nastala neispravnim korišćenjem, već da je došlo do greške u proizvodnji ili pakovanju. Povraćaj robe se u tom slučaju vrši o našem trošku, a prijava se obavlja u sledeća tri koraka:

  1. Pošaljite Vaš zahtev na ovaj obrazac, pa ćete na Vašu email adresu dobiti potvrdu reklamacije. Ako nemate  pristup Internetu, broj reklamacije možete dobiti tako što ćete nas kontaktirati telefonom na broj 031/713-100, od 9,00 do 16,00 časova, svakog radnog dana.
  2. Robu namenjenu za povraćaj složite u originalnu ambalažu i obavezno priložite fakturu uz robu, a na kutiji velikim slovima napišite Vaš broj potvrde o reklamaciji. Molimo Vas da ne zaboravite da priložite originalna dokumenta, jer bez njih, nažalost nismo u mogućnosti da zamenimo robu.
  3. U trenutku kada dostavljač isporuči ispravan proizvod, od Vas će preuzeti proizvod koji vraćate, odnosno reklamirate. Dostavljač ne sme preuzeti proizvod ako nije zapakovan u originalnu ambalažu. Zato Vas molimo da se obavezno pridržavate tačke 2 kod slanja paketa namenjenog za reklamaciju.

Oštećene ili tehnički neispravne knjige šaljemo odmah po prijemu reklamacije.

  /